Weerstand, dat willen we graag! - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Adinde Straus - WaarBenJij.nu Weerstand, dat willen we graag! - Reisverslag uit Nederhorst den Berg, Nederland van Adinde Straus - WaarBenJij.nu

Weerstand, dat willen we graag!

Door: A

Blijf op de hoogte en volg Adinde

27 September 2011 | Nederland, Nederhorst den Berg

De laatste weken hoor ik vooral tips en do’s en don’ts. En horrorverhalen natuurlijk. Over wormvormige parasieten met zuignapjes, die 18 kg lichaam weg eten, binnen 2 weken.. En over onverstaanbare dokters die je willen inenten met een smoezelige kromme injectienaald. Dus… is er plaats gemaakt voor mijn eigen steriele naaldenset, desinfecterende druppels en ORS (géén idee dat zoiets bestond). Dan maar geen leuke hooggehakte zomerschoentjes. En ik bouw vanaf nu mijn weerstand op. Na elk toiletbezoek lik ik mijn vingers af en laat me door zwervers in mijn gezicht hoesten. Tips anyone?

  • 27 September 2011 - 21:43

    Petra:

    tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen.....alleen een hele grote glimlach :) Het is bijna zover meis, spannend. Ga je zeker volgen en kijk uit naar je verslagen. xxx

  • 29 September 2011 - 11:17

    Martijn:

    Kopje koffie erbij??

    Veel plezier!

  • 01 Oktober 2011 - 17:16

    Sarita:

    Ha ik heb je in elk geval gevonden! Nou pas maar op, i'm watching you ;) die weerstand van jou zit vast wel snor. N een keer flink aan de dunne - onvermijdelijk! - komt het heus goed. Liefs!

  • 05 Oktober 2011 - 14:38

    Gerda:

    Hoi Adin!
    Geweldig wat je doet!! Laat die horrorverhalen maar voor wat ze zijn!!
    haha...
    Ik vind die laatste tips over toiletbezoek en zwervers veel beter!!
    Vergeet niet dat ieder mens zijn eigen wereld zelf creëert... So think positive and only nice things will happen to you...
    Ik ga je volgen, hoor!

    Big Hug van Ger

  • 10 Oktober 2011 - 21:18

    RJ:

    Weet niet hoe lang je nog in Moskva zit maar kan ex-collegaatje vragen of ze tijd heeft om je rond te leiden. Ze is Russisch en woont in Moskou. Greetz & have fun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederhorst den Berg

De voorbereidingen



Recente Reisverslagen:

27 September 2011

Weerstand, dat willen we graag!

27 Juli 2011

Weer zo'n mijlpaal!

01 Juli 2011

Here we go:-)
Adinde

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 51108

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 03 Augustus 2013

Indiaaaa

23 Augustus 2012 - 23 November 2012

Nepal

30 Oktober 2011 - 22 Augustus 2012

China

01 Juli 2011 - 03 Oktober 2011

De voorbereidingen

04 Oktober 2011 - 30 November -0001

Russia, Vodka, Prost!

Landen bezocht: