Vakantie van vakantie - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Adinde Straus - WaarBenJij.nu Vakantie van vakantie - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Adinde Straus - WaarBenJij.nu

Vakantie van vakantie

Blijf op de hoogte en volg Adinde

25 Januari 2013 | Nepal, Pokhara

Hi again!

Het is natuurlijk al véél te lang geleden dat ik geschreven heb, dus hierbij weer een update.

Na mijn 4-daagse hikingtocht through hell  vond ik mezelf wel geoefend genoeg en ben ik naar Basecamp One van de Mt. Everest gelopen. Dat was een best stukje klimmen, maar op het dak van de wereld heb je wel mooi uitzicht hoor!!

En nu heb ik een héérlijke vakantie van mijn vakantie, in Oostenrijk! Beetje snowboarden, in de touwen hangen in de sportschool, sneeuwpoppen bouwen, glühwein kantelen met familie, kortom viel spaβ.
Eind van de week ga ik nog een paar dagen naar Saalbach Hinterglemm om vrienden uit Nederland ff lekker te knuffelen en dan vertrek ik via Nepal naar Indiáááá!!

Het plan is om met de bus, vanuit Kathmandu naar Varanassi te reizen en dan met de trein naar Nieuw Delhi. Na ongeveer een klein weekje naar Agra (TajMahal) en dan in één rechte streep met de trein naar het lekkere warme zuiden. In Chennai woont een vriend die mij gaat helpen om een motor te kopen waarmee ik door het uiterste puntje van India, langs de kust, naar Goa ga rijden.

Avontuur!

Tot snel (?) :-)

Adinde


  • 25 Januari 2013 - 13:28

    Sarita:

    Jaaaa hoor, ook dat nog: op een motor door Zuid-India!!!
    Vol geduld (eh ja?) wacht ik op foto's :)
    Van jou op de motor, wel te verstaan!!
    Liefs!

  • 25 Januari 2013 - 14:21

    Ineke Huisman:

    Hoi stoere meid,

    Heel veel succes en geluk op je pad en je hebt gelijk hoor volg je droom. liefs Ineke

  • 25 Januari 2013 - 15:28

    Joke En Fons (Digger):

    Heej Dinnie,

    Goed te vernemen dat je even vakantie hebt met je drukke adventures.
    Helaas zie ik ons nu niet even naar Austria komen om je te knuffen.

    Maar je weet dat je in ons hart blijft plakken.


    Have fun.


    Huggs van Joke en Fons

  • 25 Januari 2013 - 18:38

    Inge Van Ek:

    Hoi Adinde

    Alvast veel plezier met wat je gaat doen
    en succes daar

    GROETJES INGE VAN EK

  • 28 Januari 2013 - 16:56

    Alieke Vonno Van:

    heb ik al een reactie gestuurd, maar ik denk via facebook, nou ja misschien zie je dat ook.
    groetjes
    Alieke

  • 29 Januari 2013 - 12:23

    Vince:

    Hi lieverd

    Wederom fantastische vooruitzichten .
    Ik vond het fijn om na 14 maanden weer n paar dagen met je op te trekken.
    Heel veel plezier verder met je reis cq vakantie.

    Dikke kus en knuffel.

  • 20 Februari 2013 - 14:07

    Yvonne :

    Hoi meis,
    Als alles volgens plan is verlopen,ben je gisteren uit Kathmandu vertrokken.
    Wij hopen dat je een fijne tijd doormaakt in India.
    En zijn erg nieuwsgierig hoe het met je motor ritten zal gaan.
    lieve groetjes Y en H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Nepal

Hiking

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2013

Vakantie van vakantie

09 September 2012

Een 4-daagse hikingtour om nooit meer te vergeten.
Adinde

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 902
Totaal aantal bezoekers 51109

Voorgaande reizen:

10 Maart 2013 - 03 Augustus 2013

Indiaaaa

23 Augustus 2012 - 23 November 2012

Nepal

30 Oktober 2011 - 22 Augustus 2012

China

01 Juli 2011 - 03 Oktober 2011

De voorbereidingen

04 Oktober 2011 - 30 November -0001

Russia, Vodka, Prost!

Landen bezocht: